با اپلیکیشن NASA Selfies سلفی‌های فضایی بگیرید

با استفاده از اپلیکیشن جدید NASA Selfies می‌توانید سلفی‌های جذابی را از خود با لباس فضانوردی ثبت کرده و با دوستان‌تان به‌اشتراک بگذارید.

به‌لطف اپلیکیشن جدید ناسا به‌ نام NASA Selfies این امکان برای علاقه‌مندان به‌ تصاویر سلفی فراهم شده است که بدون خارج شدن از خانه، سلفی‌های جذابی را از خود در فضای خارج از جو زمین به‌ثبت برسانند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌‌توانید بدون گذراندن آموزش‌های طاقت‌فرسای فضانوردی، در لباس فضانوردان ظاهر شوید.

ناسا در اطلاعیه‌ای گفته است:

اپلیکیشن جدید NASA Selfies به‌ شما امکان می‌دهد که از خودتان در یک لباس فضانوردی مجازی عکس بگیرید؛ و در پشت سرتان مکان‌های کیهانی باشکوه همچون سحابی شکارچی یا مرکز کهکشان راه شیری خودنمایی کنند. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری ساده است و تنها کافی است تصویری از خودتان ثبت کرده و پس‌زمینه‌ی دلخواه‌تان را انتخاب کنید و نهایتا، تصویرِ تولیدشده را در فضای مجازی با دوستان‌تان به‌اشتراک بگذارید.

در NASA Selfies تعداد ۳۰ پس‌زمینه‌ی مختلف وجود دارند که همگی تصاویری واقعی از فضا هستند و توسط تلسکوپ فضایی اسپیتزر به‌ثبت رسیده‌اند. گفتنی است که این تلسکوپ روز یک‌شنبه‌ی همین هفته، ۱۵ ساله شد.

اپلیکیشن NASA Selfies را هم‌اکنون می‌توانید برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید دریافت کنی

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=1886
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد با اپلیکیشن NASA Selfies سلفی‌های فضایی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.