ویدیو رسمی معرفی سری میت ۴۰ هواوی

در هفته‌ی گذشته هواوی از تلفن‌های پرچمدار سری میت ۴۰ رونمایی کرد. همان‌گونه که در اخبار مربوط به این مراسم دیدم خانواده‌ی میت ۴۰ هواوی اکنون دارای ۴ عضو است.

اولین عضو این خانواده نسخه‌ی استاندارد میت ۴۰ است که هواوی در آن از نمایشگری ۶٫۵ اینچی با  رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز استفاده کرده است. هواوی استفاده از این نرخ به‌روزرسانی را برای نمایشگر مناسب می‌داند و اعتقاد دارد که نمایشگر دارای این نرخ به‌روزرسانی علاوه‌بر نمایش محتوا به صورت روان‌تر، مصرف باتری کمتری را هم در مقایسه با نمایشگر‌های ۱۲۰ هرتزی دارد.

هواوی در این تلفن همراه از پردازنده‌ی ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰E استفاده کرده که نسبت به پردازنده‌ی کایرین ۹۰۰۰ از دو هسته‌ی گرافیکی کمتر و پردازشگر عصبی ضعیف‌تر برخوردار است. از دیگر مشخصات قابل توجه این تلفن همراه می‌توان به بهره‌مندی از دوربین ۳ گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.9، دوربین فوق‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.2 و در نهایت دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و f/2.4 اشاره کنیم.

  • مقایسه‌ی هواوی میت ۴۰ پرو با پرچم‌داران قدرتمند بازار

بعد از این تلفن همراه هواوی از میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس رونمایی کرد. برخلاف نسخه‌ی استاندارد یعنی میت ۴۰، هواوی در این دو تلفن همراه پرو از پردازنده‌ی قوی‌تر و ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ استفاده کرده است. در هر دو مدل پرو شاهد استفاده از نمایشگر ۶٫۷۶ اینچی با رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل هستیم که همانند نسخه‌ی استاندارد دارای نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز در هنگام نمایش محتوا است.

هواوی در مدل پرو از ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.9، دوربین فوق‌عریض ۲۰ مگاپیکسلی با f/1.8 و در نهایت دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و f/3.4  استفاده کرده است. تفاوت‌های موجود بین دوربین مدل پرو پلاس با مدل پرو عبارتند از مجهز بودن این مدل به سنسور TOF، دوربین تله‌فوتو  با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری و رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دوربین پریسکوپی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل.

هواوی قصد دارد میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس را به‌ترتیب با قیمت‌های ۸۹۹، ۱۱۹۹ و ۱۳۹۹ یورو عرضه کند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=2130
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد ویدیو رسمی معرفی سری میت ۴۰ هواوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.