۱۰ عادت مالی میلیونر‌ها که باعث موفقیت هر کسی می‌شود

هر کدام از ما با مزایا و معایب خاصی متولد می‌شویم و ویژگی‌های خاصی داریم که باعث می‌شود عادات خاصی نیز داشته باشیم. عادات ما زندگی ما را تشکیل می‌دهند و بیشتر نتایجی را که می‌گیریم کنترل می‌کنند. عادات مالی بخشی از زندگی ما هستند که شرایط اقتصادی ما را تعیین می‌کنند و باعث می‌شوند یا از نظر اقتصادی به سطح ایده‌عال برسیم و یا اینکه به این سطح نرسیم.

مهم نیست افراد از چه جایی شروع به ایجاد عادت‌ها می‌کنند، مهم این است آن‌ها را بسازند و در انجام آن‌ها تداوم داشته باشند. در این صورت است که می‌توان با ساده‌ترین راه به یک میلیونر تبدیل شد.

در اینجا ۱۰ عادت میلیونر‌های بزرگ جهان نوشته شده است که با توضیح آن‌ها سعی می‌کنیم به شما در ایجاد عادت‌های کارامد کمک کنیم.

آن‌ها از بدهکار بودن اجتناب می‌کنند

این مورد بسیار واضح است. میلیونر‌ها به هیچ وجه به هیچکس بدهکار نخواهند بود و همیشه سعی می‌کنند بیشتر از مقدار بدهی خود طلبکار باشند. در واقع این افراد کنترل کامل موجودی و حساب‌های مالی خود را دارند؛ بنابراین آن‌ها سعی می‌کنند تا وقتی پول ندارند سرمایه‌گذاری نکنند یا چیزی نخرند.

میلیون‌ها ماشین می‌خرند و آنرا نگه می‌دارند

به عنوان مثال میلیونر‌ها با خرید ماشین و استفاده درازمدت از آن سعی می‌کنند از لحاظ استهلاک متضرر نشوند. این تنها یک مثال است و میلیونر‌ها با تمام وسایل این کار را می‌کنند. آن‌ها وسایل مختلفی را می‌خرند و سال‌ها سعی می‌کنند با کسب درآمد بتوانند خودرو بهتری بخرند.

یک دارایی اضطراری نگه می‌دارند

داشتن یک دارایی یا حساب اورژانسی می‌تواند به صورت طولانی مدت سوددهی شما را تضمین کند. میلیونر‌ها این را می‌دانند که ممکن است شرایط طوری تغییر کند که حساب‌های جاری و دارایی‌های عمومی آن‌ها غیر قابل دسترس شوند یا از بین بروند؛ بنابراین نیاز داریم تا برای جلوگیری از ورشکسته شدن، شروع دوباره، پرداخت قبض‌های مالیاتی و درمانی حساب یا دارایی اضطراری را نگه داریم.

میلیونر‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند

میلیونر‌ها بعد از اینکه یک دارایی برای روز مبادا کنار گذاشتند، سعی می‌کنند باقی‌مانده دارایی‌های خود را سرمایه‌گذاری کنند تا آن‌ها را از دست ندهند. سرمایه‌گذاری باید هم سودده و با کمترین ریسک باشد؛ بنابراین میلیونر‌ها عادت دارند با سرمایه‌گذاری بر روی کسب و کارها، بورس‌ها، ارز‌های مجازی و … پول خود را از خطرات مختلف حفظ کنند.

آن‌ها از تمام مزایای کارکنان استفاده می‌کنند

اینکه بتوانید از مزایایی که کارکنان ارائه می‌کنند استفاده کنیم و ایده‌ها و پیشنهاد‌های مثبت آن‌ها را به کار ببریم می‌توانیم از چندین نفر برای رشد خودمان استفاده کنیم. کارکنان و کارمندان خوب می‌توانند آینده یک کسب و کار را تضمین کنند.

از قواعد خیلی عادی پیروی نمی‌کنند

اکثر میلیونر‌های خودساخته به مد روز توجهی ندارند و سعی می‌کنند چیز‌هایی را بخواهند که سایر مردم به آن فکر نمی‌کنند و چیز‌هایی را نخواهند که مردم به آن فکر می‌کنند. داشتن بروزترین موبایل یا بهترین ماشین خیلی خوب است، اما برای میلیونر شدن یک ضرر است. در واقع میلیونر‌ها عادت دارند طبق قواعد مردم عادی پیش نروند.

از نقاط ضعف مالیاتی استفاده می‌کنند

میلیونر‌ها مالیات زیادی نمی‌پردازند و سعی می‌کنند تا حد امکان کمتر به دولت پول بپردازند. البته این به آن معنا نیست که همه میلیونر‌ها فرار مالیاتی دارند، اما همه آن‌ها سعی می‌کنند با آگاهی دقیق از قوانین کمترین مالیات را پرداخت کنند.

همیشه به دنبال درآمد‌های جدید هستند

اکثر میلیونر‌ها علاوه بر اینکه بر روی کار خود تمرکز می‌کنند و سرمایه‌گذاری هم می‌کنند، سعی می‌کنند سبد سرمایه خود را بر روی کار‌های دیگری هم متمرکز کنند. آن‌ها از هر فرصتی برای افزایش سرمایه خود استفاده می‌کنند.

میلیونر‌ها برای آینده خود کار می‌کنند

تمام میلیونر‌ها سعی می‌کنند علاوه بر اینکه درآمد و سرمایه خوبی برای خود بسازند، سرمایه قابل توجهی را هم برای بچه‌هایشان کنار بگذارند تا بچه‌هایشان هم بتوانند به راحتی زندگی کنند. با زود شروع کردن شما می‌توانید آیندگان را هم از کار سخت معاف کنید.

آن‌ها به توصیه‌ها گوش می‌دهند

آخرین عادت میلیونر‌ها این است که آن‌ها از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند توصیه‌های مفید را در نظر بگیرند. برای بسیاری ممکن است آموزش دیدن سخت باشد، اما میلیونر‌ها تمام عمر خود را صرف آموزش دیدن می‌کنند.

برای اینکه یک میلیونر باشید باید عادت‌های مثبتی را در زندگی مالی خود ایجاد کنید تا بتوانید با نظم به اهداف خود برسید. توصیه می‌کنیم از این ۱۰ عادت طلایی میلیونر‌ها استقبال کنید و از میلیونر شدن لذت ببرید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=5523
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد ۱۰ عادت مالی میلیونر‌ها که باعث موفقیت هر کسی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.