آموزش ساخت ایمیل یکبارمصرف یا ایمیل موقت

 

نحوه ایجاد ایمیل یک‌ بار مصرف
شما هر دلیلی که برای ایجاد یک آدرس ایمیل موقت داشته باشید تنها در ظرف چند دقیقه ‌می‌توانید آن را ایجاد کنید.وبسایت‌های زیادی برای ایجاد ایمیل یک‌بار مصرف وجود دارند که خدمات ایجاد آدرس ایمیل موقت را پیشنهاد ‌می‌دهند.برخی از این وبسایت‌ها عبارتند از:
Throwawaymail.Com

Tempmail

Mailinator

Emailondeck

هر کدام از این وبسایت‌ها یک یا چند ایمیل موقت را برای شما فراهم ‌می‌آورند که ‌می‌توانید برای یک‌بار یا بیشتر از آنها استفاده کنید. آنها همچنین گزینه استفاده از دامنه‌های مختلف را نیز ارائه ‌می‌دهند که استفاده از همه آنها آسان است.

برای این کار نیاز است تا موارد زیر را در نظر بگیرید:

از وبسایت ایمیل یک‌بار مصرف خود دیدن کنید. یک آدرس ایمیل انتخاب و سپس از آن آدرس ایمیل برای ثبت‏نام در وبسایت‌ها استفاده کنید.

آدرس ایمیل موقت خود را یک‌بار باز و آن را مشاهده کنید. از جمله مزیت‌های وبسایت‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم این است که آنها نیازی به ثبت اطلاعات شخصی شما ندارند و بدون نیاز به نام، آدرس ایمیل یا شماره تلفن هستند.

نکات مهم درباره ایمیل یک‌بار مصرف

آدرس‌های ایمیل موقت بسیار ساده ایجاد ‌می‌شوند و راهی برای خلاص شدن از ایمیل‌های تبلیغاتی هستند که برخی وبسایت‌ها برای شما ارسال ‌می‌کنند

اما این آدرس‌های ایمیل، آدرس‌های شخصی نیستند و همان امنیتی را که بسیاری از ارائه‌دهندگان ایمیل اصلی ارائه ‌می‌دهند ندارند و فقط یک جلسه دوام ‌می‌آورند همچنین برخی از این ایمیل‌های یک‌بار مصرف نیازی به دسترسی به رمز عبور نیز ندارند.

یک جایگزین مفید برای ایمیل یک‌بار مصرف استفاده از ارائه‌دهندگان معمولی ایمیل مانند Gmail، Yahoo، Outlook است.

به این ترتیب شما ‌می‌توانید ایمیل‌های ناخواسته را فیلتر کنید. برای این کار ‌می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

به وبسایت ارائه‌دهنده خدمات ایمیل خود وارد شوید و حساب خود را باز کنید، در اینجا ما برای نمونه از Gmail استفاده ‌می‌کنیم.

پس از دریافت ایمیل به آن آدرس موقت، یک فیلتر جیمیل راه‌اندازی کنید تا مطمئن شوید که ایمیل‌های ارسالی به آن آدرس به‌طور خودکار حذف ‌می‌کند.

برای این کار، برچسب خاص خود را در کادر جست‌وجو در بالای صندوق ورودی خود تایپ کرده و روی فلش سمت راست کلیک کنید. سپس آن تگ را در قسمت From از فرم فیلتر قرار دهید و روی گزینه Create Filter کلیک کنید.

در صفحه بعدی، کادر Delete It را علامت بزنید و روی Create Filter کلیک کنید. دیگر هیچ ایمیلی به آن آدرس خاص ارسال نخواهد شد.

مزایای ایمیل یک‌بار مصرف

اگر قصد دارید تا برای وبسایتی ثبت‌نام کنید که از اعتبار یا قابل اعتماد بودن آن اطمینان ندارید، ‌می‌توانید از ایمیل یک‌بار مصرف برای جلوگیری از دریافت هرزنامه‌ها استفاده کنید.

یک آدرس ایمیل موقت مانند آدرس ایمیل اصلی شماست و با دریافت نکردن اطلاعات شخصی شما این اطمینان را ‌می‌دهد تا امنیت شما به خطر نیفتد.

یک آدرس ایمیل یک‌بار مصرف را ‌می‌توانید به صورت رایگان تنظیم کنید و تا زمانی که به آن نیاز ندارید آن را فعال نگه دارید.

در مورد ویژگی‌های ایمیل یک‌بار مصرف اطلاعاتی به‌دست بیاورید تا خدماتی را بیابید که با نیاز‌های شما مطابقت دارند. برخی حساب‌های ایمیل یک‌بار مصرف را ‌می‌توانید به گونه‌ای تنظیم کنید که پس از مدت زمان مشخصی انقضا شوند.

همچنین برخی از ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل موقت به صورت رایگان در دسترس هستند و نیازی به ثبت‌نام ندارند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=6119
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش ساخت ایمیل یکبارمصرف یا ایمیل موقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.