دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی + pdf ( رایگان ) _ وب سایت نوشتنی

دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی

دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی

مقدمه

مکاتبات اداری موضوعی است که در هر سازمانی مورد نیاز است و حجم آن به وسعت و پیچیدگی عملیات شرکت‌ها متفاوت است. با توجه به آنچه بیان شد، اهمیت کار ایجاب می‌‌کند. تا در جهت آماده‌سازی نیروی انسانی درسی به نام مکاتبات اداری و گزارش‌نویسی مالی به مجموعه دروس دانشگاهی اضافه شود. در همین راستا، درسی با این عنوان برای یکی از درس‌های مصوب وزارت علوم در مقطع کارشناسی حسابداری تعریف شده است. هدف کلی این آموزش ایجاد توانایی در ارائه مطالب اداری، نامه‌های اداری و بخشنامه‌های اداری و همچنین ارائه صحیح گزارش‌های مالی و انجام بایگانی اصولی است. گذراندن این آموزش به تمام کارمندان شرکت‌ها، جهت آشنایی با موضوع مکاتبات اداری و نیز دانشجویان حسابداری و حسابرسی توصیه می‌شود.

 

مکاتبات تجاری و گزارش نویسی

امروزه، هر یک از ما در هر جایگاهی که باشیم، بسیاری از درخواست‌ها و مکاتبات خود را باید به صورت کتبی بیان کنیم، اما گاهی اوقات نوشتن یک نامه اداری برای ما بسیار سخت است، زیرا با اصول نوشتن یک نامه اداری و فنون نگارش آن آشنا نیستیم. باید در نظر داشت که ایجاد ارتباطات به صورت رسمی با کمک نامه‌ها و مکاتبات اداری انجام می‌شود. مکاتبات اداری نقش حیاتی در ارتباطات سازمان‌ها ایفا می‌کنند و اگر این مکاتبات به درستی و با دقت تنظیم نشود، برای سازمان مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

مکاتبات اداری موضوعی است که در هر سازمانی مورد نیاز است و حجم آن به وسعت و پیچیدگی عملیات شرکت‌ها متفاوت است. با توجه به آنچه بیان شد، اهمیت کار ایجاب می‌‌کند تا در جهت آماده‌سازی نیروی انسانی درسی به نام مکاتبات اداری و گزارش‌نویسی مالی به مجموعه دروس دانشگاهی اضافه شود. در همین راستا، درسی با این عنوان برای یکی از درس‌های مصوب وزارت علوم در مقطع کارشناسی حسابداری تعریف شده است.

هدف کلی این آموزش ایجاد توانایی در ارائه مطالب اداری، نامه‌های اداری و بخشنامه‌های اداری و همچنین ارائه صحیح گزارش‌های مالی. و انجام بایگانی اصولی است. گذراندن این آموزش به تمام کارمندان شرکت‌ها، جهت آشنایی با موضوع مکاتبات اداری و نیز دانشجویان حسابداری و حسابرسی توصیه می‌شود.

دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی ↓

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7287

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی + pdf ( رایگان ) _ وب سایت نوشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.