دانلود کتاب مبانی هنرهای تجسمی + pdf

 

دانلود کتاب مبانی هنرهای تجسمی

تاریخ ارسال 

دوره دوم آموزش متوسطهفنی حرفه ایهنرگروه هنرسینماپایه دهم
نقاشیپایه دهم
نقشه کشی معماریپایه دهم
نمایشپایه دهم
گرافیکپایه دهم

 

مبانی هنرهای تجسمی از دروس اصلی و تخصصی تمام رشته های دانشگاهی هنر (هنرهای تجسمی) مانند: نقاشی، گرافیک، صنایع دستی، فرش، مرمت و… است. قواعد و اصولی قراردادی برای ابعاد زیبایی شناختی هنر، تعریف شده اند که به آن ها مبانی گفته می شود. شناخت عناصر و اشکال، ارتباط آن ها با یکدیگر و حالات کیفی که در اثر هنری متجلی می شوند در این درس آموزش داده می شود. یک هنرمند برای خلق یک اثر تجسمی هنری، باید به مبانی و قواعد هنرهای تجسمی آشنا باشد و آن ها را با روش های صحیح به کار بندد و همچنین باید قادر به شناخت و تحلیل یک اثر هنری نیز باشد.

 

سال دهم تحصیلی را می‌توان یکی از سرنوشت‌سازترین مقاطع در طول دوران تحصیل دانست. در این مقطع دانش‌آموزان رشته خود را برای ادامه مسیر انتخاب می‌کنند. از طرفی این پایه یک شروع به موقع و خوب برای آمادگی آزمون کنکور است.

کتاب مبانی هنرهای تجسمی دهم؛ کاربردی‌ترین کتاب درسی برای کنکور هنر

کتاب درسی مبانی هنرهای تجسمی سال دهم از مجموعه کتاب‌های درسی رشته هنر است که در مدارس فنی و حرفه‌ای به دانش‌آموزان تدریس می‌شود. خرید کتاب درسی هنرهای تجسمی برای گذراندن این مقطع ضروری است. این کتاب به قلم عبدالمجید حسینی راد جمع‌آوری شده و شامل مبانی هنرهای تجسمی، عناصر بصری، مفهوم رنگ، شکل و بافت، کنتراست و هماهنگی رنگ‌ها است و به طور کلی به محصلان در این مقطع کمک می‌کند تا با کلیات قواعد بصری آشنا شوند.

این کتاب سعی دارد تا با معرفی علمی این قواعد، خلاقیت و ابتکار را در دانشجویان رشته هنر پرورش دهد.

کتاب درسی مبانی هنرهای تجسمی برای چه رشته‌ای است؟

کتاب درسی مبانی هنرهای تجسمی ویژه دانش‌آموزانی است که رشته‌های گرافیک، سینما، طراحی و دوخت، صنایع دستی، نقاشی، نمایش، نقشه کشی و معماری، پشتیبانی صحنه، انیمیشن و چاپ دستی را انتخاب کرده‌اند.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7015

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود کتاب مبانی هنرهای تجسمی + pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.