روش های افزایش بازدید وبسایت

در این مقاله قصد داریم تا 4 راهی که می توان به کمک آنها نسبت به افزایش بازدید سایت به صورت رایگان اقدام نمود را به شما عزیزان منتقل نماییم تا با رعایت و انجام دادن همه این موارد بتوانید به راحتی وب سایتی پربازدید را برای خود خلق نمایید پس پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید تا 4 راه افزایش بازدید سایت به صورت رایگان را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشتن مقالات پر بازدید

شاید بتوان اصلی ترین بخش هر وب سایت را بخش تولید محتوا آن دانست، در صورتی که سایت شما ظاهر بسیار زیبایی نیز داشته باشد اما از محتوای بسیار و ارزشمندی برخوردار نباشد در نهایت شاهد نتیجه نگرفتن وب سایت خود مطابق آنچه انتظار داشته اید خواهید بود. برای این منظور یکی از اصلی ترین کارهایی که شما به عنوان مدیر یک وب سایت می بایست نسبت به انجام آن اقدام نمایید نوشتن مقالاتی است که برای بازدید کنندگان جذابیت بسیاری داشته و بتواند آنها را به سمت سایت شما جذب نماید.

توجه داشته باشید که صرف نوشتن مقالات طولانی و بسیار دلیلی بر موفق شدن سایت در جذب بازدید کننده نبوده و حتما می بایست نسبت به کیفیتی که مقالات شما از آنها برخوردار می باشند نیز دقت داشته باشید. برای اینکه مقاله باکیفیت تری تولید نمایید که در نهایت سرچ بالا و ورودی بالایی را از موتور های جست و جو برای شما داشته باشد لازم است تا به دنبال کلمات پر سرچ مرتبط با موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید را بیابید و مقالات خود را با استفاده از این گونه کلمات کامل نمایید.

تولید و انتشار ویدیو

در حال حاضر شاید دیگر کمتر کسی وجود داشته باشد که حوصله و وقت مطالعه یک صفحه محتوای متنی را در وب سایت شما داشته باشد از این رو است که بیشتر افراد به دنبال آموزش های ویدیویی هستند تا بتوانند تنها با دیدن آنها به تمام آنچه که قرار بوده است شما در یک صفحه از سایتتان توضیح دهید دست یابند به همین منظور بهتر است تا برای موضوعاتی که مطمئن هستید خواهان بسیاری دارند یک ویدیوی آموزشی تهیه نمایید و با انتشار آن بر روی سایتتان مخاطبانی که به دنبال این چنین ویدیوهاهستند را بیابید و آنها را به بازدید کنندگان دائمی خود تبدیل نمایید.

برگذاری رویدادهای رایگان

شاید بتوان یکی دیگر از بازدید آور ترین مواردی که می تواند بازدید سایت شما را دگرگون نماید برگزاری رویداد های رایگان می باشد. مطمئنا بسیاری از افرادی که از اینترنت استفاده میکنند به دنبال آموزش مسائل مختلف از جمله آموزش های حوزه کاری شما هستند، شما می توانید با برگزاری یک دوره آنلاین  و یا آفلاین این دست از آموزش ها را برای استفاده سایرین بر روی سایت قرار دهید و پس از آن تاثیرش را بر روی بازدهی سایتتان مشاهده نمایید

همکاری در فروش خدمات و محصولات

مطمئنا تا نامی از همکاری در فروش به میان می آید ناخداگاه ذهنمان به سمت همکاری در فروش کالاهای فیزیکی می رود. این در حالی است که همکاری در فروش فایل بسیار دنیای گسترده ای داشته به حدی که شما این امکان را خواهید داشت تا علاوه بر همکاری در فروش کالای فیزیکی ، خدمات خود را نیز به مشتریان ارائه دهید و از آنها در این زمینه سود دریافت نمایید. برای این منظور می توانید با راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش برای خدمات خود به راحتی نسبت به فروش فایل و یا خدمات خود به مشتریان اقدام و پورسانت بازارایابی مختص بازاریابهایتان را نیز به حساب آنها وارد نمایید.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=1568
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد روش های افزایش بازدید وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.