چطور جواب منفی دختر را مثبت کنیم ؟ ـ وب سایت نوشتنی

چطور جواب منفی دختر را مثبت کنیم ؟

چطور جواب منفی دختر را مثبت کنیم

مقدمه

احتمالا برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده که از دختری خوشتان آمده باشد و به او پیشنهاد آشنایی داده باشید اما او بدون دلیل خاصی به شما جواب منفی داده باشد در این موقعیت فکر میکنید که چطور میتوانم جواب منفی او را مثبت کنم ما اینجا هستیم تا کار را برایتان راحت تر کنیم   برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنیم با ما تا پایان مقاله از سایت نوشتنی همراه باشید‌.

اگر دختری به شما جواب منفی داده چه باید کرد؟

اگر به دختری پیشنهاد خواستگاری یا آشنایی دادید و او فورا به شما جواب منفی داده و گفت هیچ احساسی به شما ندارد موقعیت را بررسی کنید اگر وجه اشتراکی بین شما بود پس پیگیر باشید در غیر اینصورت پیشنهاد میکنم او را با پیام های متنی و رفتارهای دیگر آزار ندهید. حال اگر شرایط را سنجیده باشید بدون دلیل قانع کننده به شما جواب منفی داده باشد راهکارهایی برای تغییر پاسخ منفی هست .

در زمان یا مکان مناسب ابراز علاقه کنید

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنیم  : ممکن است که شما در محل کار یا دانشگاه یا در یک مهمانی علاقه خود را به دختری ابراز کنید طوری که او اصلا انتظار نداشته باشد. یا اینکه به صورت تلفنی و یا پیامک ابراز علاقه کنید که باعث ناراحتی طرف مقابل شوید. انتخاب زمان و مکان مناسب برای گفت و گو با یک دختر مخصوصا زمانیکه می خواهید به او پیشنهاد آشنایی بدهید در نوع دیدگاه او نسبت به شما بسیار مهم است. اگر برایتان مقدور است از کسی کمک بگیرید که او برای بار اول واسطه قرار ملاقات شما شود یا اینکه خودتان ابتدا از طریق پیامک یا به صورت حضوری از او تقاضای قرار ملاقات کنید و بعد از قرار گذاشتن در مکان مناسب در خواست خود را مطرح کنید.

ظاهر آراسته داشتن

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنیم  ظاهر آراسته مهم است ، قبل از حاضر شدن در محل مورد قرار لباسی را بپوشید که بیش از اندازه رسمی و بیش از اندازه غیر رسمی نباشد. زیرا نوع پوشش شما در جلسه اول می تواند تا حد زیادی معرف شخصیت شما باشد. ویژگی های ظاهری در اولین برخورد و ملاقات برای یک دختر خیلی مهم است که جذب شما شود.

1-از یک ادکلن خفن استفاده کنید!

2- بهداشت فردی رارعایت کنید.

3-آدامس نجوید

4- آرام و شمرده  حرف بزنید!

5-تماس چشمی برقرار کنید!

6-لبخند  بزنید اما قهقه نه!!!!!!!!!!!!!!

 

به علاقه دختر توجه کنید

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنبم ، در روز ملاقات سعی کنید  دست خالی نروید با یک شاخه گل کلی کار خودتان را راحت تر میکنید. سعی کنید خسیس نباشید با دعوت از او برای رستوران تاثیر زیادی در تصمیم او خواهد گذاشت.  پول کافی با خود به همراه  داشته باشید و از علاقه مندی او آگاه باشید.

عجله داشتن

وقتی میخواهید درخواست خود را مطرح کنید اگر بدون مقدمه برید سر اصل مطلب  نه تنها استرس شما را بیشتر می کند بلکه باعث مضطرب شدن دختر خانم هم می شود.  بهتر است سر صحبت خود را بدین شکل شروع کنید که زمانی که برای اولین بار شما رو دیدم و ….. .

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنیم  باید حالا بگید که  چه چیزی در او دیده اید که شما را مجذوب خود کرده است؟ چه چیزی باعث شده که به او علاقه مند شوید؟ چرا فکر می کنید که با این دختر خوشبخت می شوید ولی با دختر های دیگر نه؟ شما برای تمامی سوالاتی که در ذهن خودت یا دختر هست  باید پاسخ های دقیق و روشنی داشته باشید و دلیل علاقه مندی خود  را  به طور واضح و بدون پرده برای او روشن کنید. اگر برای همچین سوالاتی پاسخ شفاف نداشته باشی خود را یه قدم بیشتر به جواب منفی نزدیک کرده اید.

 احترام گذاشتن به فرد مقابل

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنیم احترام را فراموش نکنید ، اگر به هر دلیلی درخواست شما را رد کرد شما باید به تصمیم او احترام بگذارید.  شما حتی بعد از آن نیز باید با  احترام با او رفتار کنید. احترام در واقع ویژگی بسیار جذابی است که زنان به آن  خیلی توجه می کنند و همچنین احترام گذاشتن نشانه با اعتماد به نفس بودن مرد را می رساند.

اگر  به تصمیم او احترام  بگذارید، و پیش دوستان و آشناییان بدگویی او را نکنید حتماً شما را  یک فرد با فرهنگ میبیند و ممکن است نسبت به درخواست مجدد شما واکنش بدی نشان ندهد.

 پرحرفی نکنید

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنیم  پر حرفی نکنید ، متاسفانه بعضی از پسرها فکر می کنند که اگر خیلی صحبت کنند و حاشیه برن جواب مثبت میگیرن  اما بهتر این است که بین صحبت های خود کمی مکث کنید و به دختر خانم هم  اجازه فکر کردن بدهید و اگر سوالی داشت شفاف و به راستی به سوالات او پاسخ دهید. مراقب رفتاری های غیر کلامی خود نیز  باشید مثل خیره شدن بیش از اندازه به چشم هاش یا سایر اعضای بدن دختر ؛ یا برعکس اصلا نگاه نکردن به دختر نیز برای او آزار دهنده است .پس سعی کنید تعادل بین حرف زدن و نگاه کردن رعایت کنید.

رو راست بودن

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنید روراست باشید. اگر از طرف دختری که مورد علاقه شما است جواب منفی شنیدید سعی کنید با عزت و احترام به او پاسخ دهید. سعی کنید خصوصیات اخلاقی و ظاهری خود را به درستی برای او نمایان کنید سعی نکنید نقش بازی کنید. شاید ظاهر زیبایی نداشته باشید اما از نظر تحصیلی واقعاً باهوش هستید. یا شاید شما فردی باشید که همه شما رو دوست داشته باشند اما خصوصیاتی در شما باشد که برای دختر خانم قابل قبول نباشد .  به خاطر داشته باشید، بیشتر اوقات، دختران زیبایی را دوست دارند، دختران نیز به دنبال جذابیت هستند.

شما نیازی  به تغییر آن خصوصیات ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که او را با چیزهایی که دارید دل گرم کنید.  وقتی خودتان را دوست داشته باشید و آنچه که هستید را نشان دهید.  بنابراین دوست دارید که دختر خانم نیز شما را به همان شکلی که هستید دوست داشته باشد.

 جواب منفی را جدی نگیرید

برای اینکه جواب منفی دختر را مثبت کنیم ، بعد از شنیدن پاسخ منفی سعی کنید روی سلامت روان خود کار کنید. پاسخ منفی شنیدن شاید  تحقیرآمیز  باشد  و حس ما را از خودمان از بین ببرد . ممکن است فکرهای زیادی در مورد خود داشته باشیم که چه چیزی کمتر دارم که پاسخ منفی شنیدم. سعی کنید طرز فکر خود را عوض کنید و تلاش کنید.  زیرا که انسان تلاش کند شکست بخورد بهتر از این است که تلاش نکرده شکست را بپذیرد.

چطور جواب منفی دختر را مثبت کنیم ↑

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7255
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد چطور جواب منفی دختر را مثبت کنیم ؟ ـ وب سایت نوشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.