افزایش سایز و حجم سینه خانگی و طبیعی بدون جراحی

چگونه سینه های خود را بزرگ کنیم ؟

افزایش سایز و حجم سینه

آیا می‌توان به‌شکل طبیعی سایز سینه را افزایش داد؟

این سوالی است که اکثر مردم به‌دنبال جواب آن هستند. به‌طور خلاصه پاسخ این سوال مثبت نیست، زیرا تغییر شکل و اندازه سینه به انجام عمل جراحی مانند جراحی پلاستیک پستان نیاز دارد. به این علت که سایز سینه بستگی به موارد زیادی دارد که در فهرست زیر نام برده‌ایم.

  • ژنتیک
  • هورمون‌های بدن فرد
  • وزن بدن
  • سبک زندگی
  • اتفاقاتی مانند بارداری

اگر تصمیم به رفتن زیر تیغ جراحی ندارید، ممکن است به دنبال راه‌های طبیعی تغییر سایز سینه باشید. اما حقیقت این است که شما کار‌های محدودی را می‌توانید برای تغییر اندازه سینه خود به‌طور طبیعی انجام دهید.

با آن‌که برخی محققان می‌گویند ورزش می‌تواند در شکل ظاهری عضلات سینه‌ای در زیر بافت پستان، تاثیر بگذارد. اما این ورزش‌ها واقعا سایز شما را تغییر نمی‌دهد، بلکه ظاهر سینه‌ها را به‌مرور زمان تغییر می‌دهد

 

علت کوچک بودن سینه‌ی بعضی از خانم‌ها چیست؟

اگر شما نیز جزء دسته ای هستید که سینه‌های کوچکی دارید، باید بدانید که این موضوع علل مختلفی می‌تواند داشته باشد. در حالت کلی پزشکان به چند عامل به عنوان اصلی ترین دلایل کوچکی سینه خانم ها اشاره می کنند که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

این عوامل بشرح زیر هستند:

  • ژنتیک

اولین و مهم‌ترین عامل برای تعیین اندازه سینه، ژنتیک است. یعنی بعضی از افراد به صورت ژنتیکی سینه‌هایی بزرگ‌تر و برخی سینه‌هایی کوچک‌تر دارند. تغییر بسیار چشمگیر در سایز سینه کار دشواری است. وزن افراد هم در سایز سینه تاثیر دارد. یعنی افرادی که وزن بالاتر داشته باشند، احتمال این که سینه‌هایشان بزرگ‌تر باشد، بیشتر است.

بیشتر حجم سینه را چربی تشکیل می‌دهد؛ پس بدنی با درصد چربی کم‌تر به احتمال زیاد سینه‌ای کوچک‌تر خواهد داشت. در زمان شیردهی نیز زنان شاهد افزایش سایز سینه هستند. بارداری هم می‌تواند بر سایز سینه، تاثیر بگذارد.

  • وزن

یکی دیگر از علل اصلی کوچک بودن سایز سینه، کم‌ بودن وزن بدن است. سینه‌ها از چربی تشکیل می‌شوند؛ این یعنی افرادی که چربی بدنشان بیشتر است، معمولا سینه‌ های بزرگتری دارند.

وزن بدن هم به عوامل ژنتیکی و سبک زندگی وابسته است.

 

روش‌های خانگی بزرگ کردن سینه

روش جراحی علاوه بر هزینه، خطرات زیادی هم دارد. به این دلیل اکثر افرادی که می‌خواهند افزایش سایز داشته باشند، به سراغ روش‌های خانگی می‌روند. در زیر چند روش خانگی افزایش سایز سینه را بررسی کرده‌ایم.

۱. آب پاپایا یا شیر بنوشید

لبنیات سرشار از چربی هستند و به افزایش سینه کمک می‌کنند. اگر پاپایا را با شیر مخلوط کنید، سینه‌هایتان بزرگتر می‌شود. اما مصرف این ترکیب برای زنان بارداری ممنوع است.

۲. مکمل مصرف کنید

مصرف بعضی از مکمل‌ها در افزایش سایز سینه تاثیر دارد. زیرا بیشتر آن‌ها از مواد طبیعی درست شده‌اند و عوارض ‌کمی دارند. قبل از مصرف مکمل‌ها به‌منظور بزرگ کردن سینه حتما با پزشک مشورت کنید.

۳. معجزه آب پیاز

آب پیاز را با زردچوبه و عسل ترکیب کنید. مخلوط حاصل را روی سینه خود بمالید. این‌کار به تقویت و افزایش سایز سینه کمک می‌کند. برای گرفتن نتیجه بهتر، قبل از خواب این‌کار را انجام دهید و صبح آن را با آب ولرم بشویید.

۴. جذب پروتئین را به حداکثر برسانید

مواد غذایی حاوی پروتئین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برای بزرگ کردن سینه، جذب پروتئین اهمیت زیادی دارد. مصرف غذا‌های مضر مانند فست‌فود را به حداقل برسانید.

۵. ویتامین بیشتری مصرف کنید

ویتامین علاوه ‌بر تاثیر روی سلامتی، باعث افزایش سایز سینه نیز می‌شود. مصرف ویتامین‌های مورد نیاز بدن را جدی بگیرید تا علاوه‌بر داشتن بدنی سالم، تاثیر آن را روی رشد سینه نیز مشاهده کنید.

۶. خوردن چربی‌های سالم را فراموش نکنید

برخلاف تصور اکثر مردم مصرف چربی‌های سالم برای بدن مضر و چاق‌کننده نیست. مواد غذایی حاوی چربی‌های سالم بر رشد سینه تاثیر می‌گذارند. خوردن گردو، روغن زیتون، کره بادام‌زمینی و ماهی که سرشار از لیپید‌های مفید هستند، به افزایش سایز سینه‌هایتان کمک می‌کند.

۷. ریشه پنیرک پف نبات

این گیاه مشهور برای درست کردن خوراکی محبوب بچه‌ها، یعنی مارشمالو استفاده می‌شود. این گیاه دارویی به شکل قرص به فروش می‌رسد. بسیاری از بانوان از آن برای بزرگ کردن سینه‌هایشان استفاده می‌کنند. اما مصرف آن حتما باید زیر نظر پزشک انجام شود، زیرا با سایر دارو‌ها تداخل دارد و اثر آن خنثی می‌شود.

لبنیات

به طور کلی لبنیات موجب افزایش تولید هورمون هایی مثل استروژن و پرولاکتین می شوند و بنابراین می توانند روش مناسب برای بزرگ شدن سینه ها محسوب شود.
مصرف محصولات لبنی مانند پنیر و شیر در رژیم های غذایی باعث بزرگ شدن سینه و همچنین باعث بزرگ شدن سینه ها نیز می شود.شیر گاو حاوی مقادیر زیادی هورمون زنانه مانند استروژن، پروژسترون و پرولاکتین است که همگی باعث بزرگ شده سینه ها می شوند.

عصاره دانه شنبلیله

شنبلیله گیاهی است که می تواند سایز سینه سینه های شما را افزایش دهد استروژن و پروژسترون دو دانه ای هست که با مصرف این گیاه باعث بزرگ شدن سایز سینه ها می ود.
برای مصرف دانه شنبلیله در رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه کافیست دانه ها را سبز کنید.واز جوانه دانه شنبلیله استفاده کنید جوانه شنبلیله مقادیر زیادی دیوسگنین وجود دارد که استروژن طبیعی محسوب می شود و باعث حجم دهی به سینه ها می شود.

تخم کتان

تخم کتان فواید بسیاری برای بدن دارد که یکی از آنها بزرگ شدن سینه است.شما می توانید با استفاده از تخم کتان در کنار مواد غذایی دیگر سایز سینه خود را افزایش دهید.

شیرین بیان

گیاه شیرین بیان از گیاهان پرطرفدار برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها محسوب می شود. این گیاه حاوی ترکیباتی است که سطح هورمون های مرتبط با شیردهی مثل استروژن و پرولاکتین رو افزایش میدهد.

غذاهای دریایی

غذاهای دریایی مثل میگو، صدف و جلبک دریایی مملو از منگنز است .منگنزميزان هورمون های زنانه  را در بدن بالا می برند و باعث افزایش بافت های سینه می شوند.بنابراین می توانید این مواد غذایی  را روزانه به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

 

۳- روغن ماساژ برای داشتن سینه هایی بزرگ

قطعا ماساژ دادن یکی از بهترین روش ها برای افزایش اندازه سینه ها است. اگر دوست پسر شما از کرم یا لوسیون برای ماساژ سینه های شما استفاده می کند ، هیچ چیز نمی تواند با لذتش مطابقت کند. حال این پرسش بوجود می‌آید که از چه روغن های طبیعی یا لوسیون هایی می توانید برای ماساژ سینه های خود استفاده کنید؟ و شما باید در این رابطه اطلاعات کافی داشتیه باشید

  • روغن زالو
  • روغن های بزرگ کننده سینه
  • روغن خراطین
  • روغن رازیانه

 

 

چگونه اندازه سینه را در ۷ روز در خانه افزایش دهیم؟

در اینجا کاری که شما باید انجام دهید. ساده است!

• غذاهای غنی از استروژن را به رژیم روزمره خود اضافه کنید. (سیب ، دانه شنبلیله ، روغن زیتون ، پرتقال ، هلو ، لبنیات ، گردو ، زنجبیل ، بادام زمینی و غیره)
• ماساژ منظم سینه. (تولید پرولاکتین را افزایش می دهد ، هورمونی که مسئول بزرگ شدن سینه است).
• هر روز چای ریشه قاصدک بنوشید. (به رشد سلولها و بافتهای جدید سینه کمک می کند). برای نتیجه بهتر باید دو بار در روز مصرف شود

 

 

سوالات متداول

افزایش اندازه سینه به روش طبیعی و مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و شما را آرام نگه دارد. در اینجا برخی از سوالات متداول آورده شده است که این موضوع و برخی دیگر از جنبه های آن را بیشتر روشن کنیم.

 آیا شیردهی سینه را برای همیشه بزرگ می کند؟

نه سینه های مادر شیرده به دلیل ذخیره شیر در آن بزرگتر به نظر می رسد. بعد از اینکه شیر دادن متوقف شد ، اندازه سینه کاهش می یابد.

 چرا بعد از ازدواج اندازه سینه افزایش می یابد؟

با افزایش انگیزه های جنسی ، هیجان پس از ازدواج ایجاد می شود. در طول این مرحله ، نوک سینه های زنان به دلیل برانگیختگی جنسی راست می شوند. خواهید دید که رگهای کوچکی وجود دارد که اغلب به عنوان نشانه افزایش سایز سینه قابل مشاهده است.

یک سینه چقدر شیر می تواند نگه دارد؟

یک مادر شیرده می تواند هر روز ۳۰ میلی لیتر شیر تولید کند. به طور کلی طی ۴۰ روز شاهد افزایش تعداد شیر تولیدی از ۳۰ میلی لیتر به ۹۰۰ میلی لیتر خواهید بود.

آیا مکیدن باعث افزایش اندازه سینه می شود؟

قطعا نه. مکیدن انگیزه های جنسی را تحریک می کند اما سینه شما را بزرگ نمی کند. بلکه مصرف محصولات شیر باعث بزرگتر نشان دادن آن می شود.

آیا رابطه جنسی منظم باعث افزایش اندازه سینه می شود؟

خیر. رابطه جنسی منظم اندازه سینه را افزایش نمی دهد. این میزان استروژن تولید شده توسط مشاعره شما است که مسئول افزایش آن است. البته ، رابطه جنسی باعث تحریک اثرات سینه و سفت شدن سینه ها می شود. اما این بعد از مقاربت جنسی طبیعی می شود. علاوه بر این ، این بدان معنا نیست که رابطه جنسی منظم اندازه سینه را افزایش می دهد.

سینه ها از تولید شیر و تغذیه نوزاد تازه متولد شده یک هدف مهم دارند. برعکس ، به زنان خاصی کمک می کند تا نسبت به ظاهر خود در جامعه اطمینان داشته باشند. تعداد کمی هستند که می خواهند اندازه آن را افزایش دهند و تعداد کمی هستند که می خواهند آن را کاهش دهند. خوب ، اگر به دنبال روش های طبیعی برای افزایش اندازه مشاعره هستید ، تمرینات فوق ، روش های ماساژ و حالت های یوگا به شما کمک می کنند.

 

 

بطور کلی:

  • سینه های زنان فقط بعد از بارداری و شیردهی بزرگتر می شوند.
  • سینه ها به طور طبیعی تا ۴ سال پس از اولین دوره زن رشد می کنند.
  • یا سینه سمت چپ بزرگتر از راست است. در حالی که به نظر می رسد هر دو یک اندازه باشند.
  • اندازه سینه در کل زندگی یک زن تقریبا ۶ برابر تغییر می کند و تا حدودی اندازه سینه به نوع سوتین های که زن استفاده می کند بستگی دارد.
  • مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را که در ۳۵۰۰ سال پیش در مورد پاپیروس ثبت شد، شناسایی کردند. همچنین مردان می توانند به سرطان پستان مبتلا شوند.

افزایش سایز و حجم سینه ↑

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7051
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد افزایش سایز و حجم سینه خانگی و طبیعی بدون جراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.