بایننس استخر استخراج اتریوم راه‌اندازی کرد

صرافی بایننس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استخر استخراج اتریوم خود را راه‌اندازی کرده است و کاربران می‌توانند برای استفاده از آن ثبت نام کنند. طبق اعلام بایننس، کارمزد این استخر برای ماه اول رایگان خواهد بود.

بایننس که ماه آوریل (فروردین) استخر استخراج بیت کوین خود را راه‌اندازی کرده بود، به‌تازگی خبر از آغاز به کار استخر مخصوص اتریوم داده است.

برای ماه اول (بازه بین ۱۲ نوامبر تا ۱۲ دسامبر)، کارمزد استخراج در این استخر صفر و رایگان خواهد بود. پس از اتمام این بازه، ماینرها ملزم به پرداخت ۰.۵ درصد کارمزد هستند.

برای عضویت در این استخر، کاربران باید از سیستم‌عامل‌های ویندوز یا لینوکس استفاده کنند. حداقل حافظه گرافیکی کارت‌های گرافیک (انویدیا یا اِی‌اِم‌دی) ماینرها هم ۴ گیگابایت است. شایان ذکر است که ماینرها باید از نرم‌افزارهای استخراجی نظیر هایو او‌اس (HiveOS) یا ایزی ماینر (Easy Miner) استفاده کنند و حافظه مجازی کارت‌های گرافیک آنها نیز ۵ گیگابایت باشد.

سیستم پرداخت استخر استخراج اتریوم بایننس نیز همانند استخر استخراج بیت کوین این صرافی است و از «پرداخت کامل به ازای هر سهم» (FPPS) استفاده می‌کند. استخر استخراج بیت کوین بایننس از قابلیت «استخر هوشمند» بهره می‌برد؛ این قابلیت به ماینرها امکان تغییر خودکار ارزهای دیجیتال مبتنی بر رمزگذاری SHA256‌ را می‌دهد. به‌عبارت دیگر، ماینرها می‌توانند به‌صورت خودکار برای دستیابی به بیشترین سود، بین استخراج بیت کوین، بیت کوین کش و بیت کوین اس‌وی جابجا شوند.

طبق داده‌های بی‌تی‌سی دات‌کام که وضعیت استخرهای استخراج را پیگیری می‌کند، هفته گذشته ۹.۴٪ از هش ریت شبکه بیت کوین در اختیار استخر بایننس بوده است. داده‌های این وب‌سایت نشان می‌دهد که استخرهای F2Pool، پولین، بی‌تی‌سی‌ دات‌کام و انت پول (AntPool) به ترتیب ۱۵.۵، ۱۲.۲، ۱۱.۶ و ۱۱.۵ درصد از هش ریت شبکه بیت کوین را در اختیار دارند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=4166
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد بایننس استخر استخراج اتریوم راه‌اندازی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.