دانلود جزوه ویروس شناسی و بیماریهای ویروسی + pdf

دانلود جزوه ویروس شناسی

دانلود جزوه ویروس شناسی

ویروس شناسی

درس ویروس شناسی ازدروس با اهمیت در رشته های علوم پزشکی است. که آموزش ناکافی آن می تواند موجب کاهش مهارت های تشخیصی بیماری های ویروسی در کلینیک و آزمایشگاه گردد.

توضیحات:

علم پزشکی با دامنه وسیع خود با حیات و زندگی انسان ها ارتباط تنگاتنگ دارد. به همین دلیل همواره سعی نموده است تا در جهت برآورده ساختن نیازها و انتظارات جوامع گام برداشته. و در قالب مجموعه ای از تخصص ها و زمینه های علمی مختلف و متناسب با فناوری نوین و دانش روز، سلامت جامعه را در محیطی امن و عاری از هر گونه تشویش و دلهره تضمین نماید. که یکی از تخصص های لازم در این امر مهم، ویروس شناسی پزشکی است. این دانش، شاخه ای از علم میکروب شناسی پزشکی است.

ویروس ها (مایع سمی)، ذرات بسیار ریزی هستند که در واقع می توان گفت مرز بین موجود زنده و غیرزنده هستند. همچنین ویروس ها به عنوان انگل درون سلولی می توانند انسان، حیوانات، گیاهان و باکتری ها را آلوده کنند. از گذشته های دور، انسان همواره درگیر بسیاری از عفونت های میکروبی از جمله عفونت های ویروسی بوده است.

ولی امروزه با پیشرفت علوم پزشکی و زیستی در زمینه بیماری های عفونی از جمله عفونت های ویروسی، توانسته با هدف ایجاد راهکارهای مفید، برای تشخیص و درمان بسیاری از عفونت های ویروسی قدم بردارد.

 

دانلود جزوه ویروس شناسی ↓

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7105

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود جزوه ویروس شناسی و بیماریهای ویروسی + pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.