دانلود کتاب راز | با فرمت PDF

دانلود کتاب راز || با فرمت PDF

درباره نویسنده

راندا برن در فیلم و کتاب راز برای اولین بار بصورت بسیار گسترده در وسعت جهانی از قانونی صحبت کرد که آن را راز موفقیت و ثروت بسیاری از افراد موفق تاریخ نام گذاری کرد .او در کتاب راز بیان کرد که اکثر افراد برجسته تاریخ از این قانون برای موفقیت شان بصورت آگاهانه یا ناآگاهانه استفاده کرده اند .و با قاطعیت بیان کرد که دلیل موفقیت افراد موفق استفاده از همین قانون بوده است.در این مقاله دانلود کتاب راز بصورت رایگان قرار داده شده است.

با خواندن کتاب راز، به تالیف خانم راندا برن، با اسرار راز آشنا می شویم، در مى‌ یابیم که بر هر کارى توانا هستیم و هیچ مانعى نمى‌تواند ما را از آرزوهایمان محروم کند. کتاب راز ما را با خویشتن راستین و توانایمان آشنا مى‌کند. رازی که خانم راندا برن از آن صحبت می کند در وجود همه انسانها نهفته است. اما در طول اعصار زمان فقط تعداد اندکی از مردم آن را درک می کنند و از آن استفاده می کنند. و با استفاده مداوم از این قانون به طور قطع به تمام خواسته های خود می رسند.

قانون جذب

راز بزرگ زندگی که با فیزیک کوانتوم هم اثبات شده, قانون جذب است. قانون جذب به ما می گوید تمام چیزهایی که در دنیا وجود دارد از انرژی تشکیل شده است. و هر چیز می تواند مشابه خود را جذب کند. و این بستگی دارد به نوع ارتعاشی که برای خواستن آن چیز ساطع می شود.

قانون جذب در قید و بند بعد زمان و مکان نیست. این قانون به ما می گوید افکار ما در لحظه می تواند از شرق به غرب و از شمال به جنوب برود. زیرا جنس افکار ما از انرژی است. بر طبق قوانین فیزیک, انرژی تابع زمان و مکان نیست. به عنوان مثال اگر شما یک اتومبیل را می‌خواهید.  در واقع با فکرتان ارتعاش آنرا به جهان هستی می فرستید. جنس اتومبیل هم از انرژی است. اگر افکار شما هم ارتعاش با اتومبیل درخواستی شما باشد آنها همدیگر را جذب میکند. و پس از آن به منبع باز می گردند. در اینجا منبع خود شما هستید.

راندا برن درباره کتاب راز می‌گوید:

همان سال گذشته بود که به گوشه‌ای از یک راز بزرگ که در واقع همان راز زندگی بود پی بردم. با خواندن کتابی که ۱۰۰ سال پیش چاپ شده بود و دخترم هیلی آن را به من هدیه داد به این راز بزرگ رسیدم.

سپس شروع به مطالعه بیشتر در این زمینه کردم و در طول تاریخ به تعقیب رازی پرداختم که در این کتاب آمده بود از اینکه فهمیدم تعداد زیادی مثل من این راز را کشف کرده بودند شگفت زده شدم بزرگترین مردان تاریخ در شماره کاشفان این راز بودند: افلاطون, شکسپیر, نیوتن, ویکتور هوگو, بتهوون, لینکلن, امرسون, ادیسون و انیشتین.

با ناباوری از خودم پرسیدم: چطور است که همه این راز را می دانند؟

از آتش در میان گذاشتن این راز با مردم دنیا می سوختم. بنابراین شروع کردم به پیدا کردن کسانی که زنده بودند و این راز را می دانستند. این افراد یکی یکی پیدا شدند. من تبدیل به آهنربایی شده بودم که آنها را به طرف خودم جذب می کردم. همین که جستجویم را شروع کردم این استاد های زنده یکی پس از دیگری به طرفم کشیده شدند.

 

 

گوشه ای از آنچه پس از خواندن راز بدست خواهید آورد:

– کسب شغل مورد علاقه و افزایش درآمد

– افزایش ایمان و دوستی با خدا و استجابت دعا

– پیشگیری و درمان کلیه بیماریهای روحی و جسمی

– ازدواج موفق

– ارتقاء تحصیلی و کسب مدارج بالای علمی

– افزایش خلاقیت

– افزایش آرامش ذهنی

– تربیت فرزندان خلاق و موفق

– ایجاد روحیه شاد و اعتماد به نفس عالی

– ایجاد میدان انرژی برای جذب تمام اهداف و آرزوهایتان

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7057

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود کتاب راز | با فرمت PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.