دانلود کتاب شیمی 1 دهم | رشته تجربی و ریاضی + Pdf

کتاب شیمی 1 دهم

 

بسیاری از والدین و دانش آموزان تمایل دارند علاوه بر نسخه کاغذی هر کتاب ، نسخه الکترونیکی یا PDF آن را نیز در اختیار داشته باشند. لذا وزارت آموزش و پرورش هر ساله علاوه بر انتشار نسخه کاغذی کتاب شیمی 1 پایه دهم  ​متوسطه دوم. نسخه PDF آن را نیز به صورت رایگان در پایگاه کتاب های درسی منتشر می کند.

 

 

والدین و دانش آموزان پایه دهم  ​متوسطه دوم سال تحصیلی 1401 – 1402 برای آگاهی از محتوای کتاب درسی شیمی 1 ​دهم رشته ریاضی فیزیک ​متوسطه دوم. و آشنایی با بخش های مختلف آن می توانند نسخه pdf آن را در این مقاله دانلود و مطالعه نمایند.

همچنین جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان دهم  ​متوسطه دوم در امتحانات دی ماه و خرداد ماه. روش های برنامه ریزی تحصیلی و مطالعه دروس را برای دانش آموزان دهم رشته ریاضی فیزیک ​متوسطه دوم شرح داده. و در ادامه این مقاله فایل دانلود کتاب درس شیمی 1 ​پایه دهم رشته ریاضی فیزیک ​متوسطه دوم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲. به همراه نمونه سوالات این درس ارائه شده است.

 

 

 

دانلود کتاب درس شیمی 1 پایه دهم  ​متوسطه دوم 1401 – 1402

جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان پایه دهم  ​متوسطه دوم با محتوای کتاب درس شیمی 1 ​پایه دهم ​متوسطه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲، فایل pdf این کتاب را در این قسمت ارائه داده ایم.

 

دانش آموزان با کلیک روی لینک زیر می توانند فایل pdf کتاب شیمی 1 ​را به صورت رایگان دریافت نموده و از مطالب و محتویات موجود در آن بهره مند شوند.

 

 

دانلود کتاب شیمی 1 دهم ↓

 

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=6910

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود کتاب شیمی 1 دهم | رشته تجربی و ریاضی + Pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.