مهلت ثبت‌نام ذخیره‌های گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تا ۱۷ آبان تمدید شد/ ۱۹ آبان زمان اعلام نتایج

 

بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش خبرگزاری فارس، گفت: نتایج رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شده و پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

طهماسب کاظمی با بیان اینکه رشته‌های زیرگروه پزشکی دارای متقاضی بسیار زیادی است و نباید ظرفیت ایجاد شده خالی بماند، گفت: اسامی ذخیره‌های این رشته‌ها اعلام شده و در شرایط کنونی و به دلیل شیوع ویروس کرونا سامانه‌‌ای برای پذیرفته شدگان ذخیره رشته‌های علوم پزشکی اعلام شده تا نیازی به حضور در واحدهای دانشگاهی و پر کردن فرم شماره ۱۵ نباشد.

وی افزود: این افراد باید حتماً باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه مراجعه کرده و در سامانه طراحی شده به این منظور در آدرس http://www.azmoon.org تمایل خود را اعلام کنند، چرا که این امر جایگزین فرم شماره ۱۵ در واحدهای دانشگاهی شده که داوطلبان در سنوات گذشته با مراجعه به واحدها این فرم را تکمیل می‌کردند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام برای ذخیره‌های گروه علوم پزشکی تا پایان امروز ۱۴ آبان ماه بود که این مهلت تا پایان روز شنبه ۱۷ آبان ماه تمدید شد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با بیان اینکه پذیرفته شدگان قطعی رشته‌های علوم پزشکی باید حتماً فرایند ثبت نام خود را تا پایان روز شنبه ۱۷ آبان قطعی کنند، گفت: هیچگونه پذیرشی پس از این تاریخ انجام نخواهد شد و فرایند ثبت نام  برای این افراد در ساعت ۲۴ روز ۱۷ آبان ماه خاتمه خواهد یافت و پس از آن تنها در صورتی اجازه ادامه فرایند ثبت نام خواهند یافت که طرفیت اعلام شده توسط افراد ذخیره معرفی شده پر نشود و این موضوع به صورت متمرکز توسط سامانه آموزشیار کنترل خواهد شد.

طهماسب کاظمی در پایان اظهار داشت: نتایج نهایی قبولی قطعی ذخیره‌های گروه علوم پزشکی ۱۹ آبان ماه توسط مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی اعلام خواهد شد و افراد معرفی شده می‌توانند از طریق سامانه آموزشیار  اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=2333
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
پیمان ناصری
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد مهلت ثبت‌نام ذخیره‌های گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تا ۱۷ آبان تمدید شد/ ۱۹ آبان زمان اعلام نتایج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.