نصب بازی‌های اندروید روی ویندوز ۱۱

سال گذشته این خبر پیچید که مایکروسافت رسما اعلام کرد که برنامه‌های اندروید به صورت بومی در ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌شوند ؛ اما این امر تاکنون چندین بار به عقب افتاد

به گزارش phonearena، طبق اعلام مایکروسافت در ماه آگوست ، نسخه آزمایشی پیش‌نمایش این فناوری در ماه‌های آینده عرضه می‌شود.

گوگل چند روز پیش به طور رسمی آزمایش نسخه بتا (آزمایشی) بازی های اندروید را روی ویندوز و فقط برای ۱۲ بازی رایانه‌ای از جمله Asphalt ۹ Gardenscapes و Homescapes در کشور‌های هنگ کنگ، تایوان و کره جنوبی راه اندازی کرد. شواهد نشان میدهد که از وجود دکمه “دانلود در ویندوز” در نسخه دسکتاپ Google Play برای بازی کامپیوتری Lineage۲M دارد.

با کلیک بر روی آن یک فایل اجرایی برای ویندوز دانلود می‌شود. مایکروسافت و گوگل در حال گسترش برنامه بتا به سایر کشور‌ها هستند. برای اجرای بازی‌های اندروید در ویندوز، رایانه کاربران باید حداقل شرایطی از جمله ویندوز ۱۰ (نسخه ۲۰۰۴)، درایو حالت جامد (SSD)، GPU کلاس بازی، ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ هسته منطقی CPU،  اکانت مدیریت ویندوز، ۸ گیگابایت رم و فعال بودن گزینه مجازی سازی سخت افزار را داشته باشد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=5837
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد نصب بازی‌های اندروید روی ویندوز ۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.