هک شدن واتس اپ و رفع آن

آیاواتساپ مان هک شده؟ 5راه فهمیدن آن

 

 

چگونه بفهمیم واتساپ هک شده یا کسی دیگر وصل است: هک واتس اپ یعنی یک فرد دیگری به چت ها و اطلاعات شخصی شما  (عکس ها، فیلم ها، چت ها و … ) دسترسی دارد.

اگر چه که واتساپ دارای امنیت بسیار بالایی است اما گاها برخی هکر ها میتوانند به ان دسترسی پیدا کنند.

این موضوع به این معنی است این افراد قبلا به موبایل و یا لوازم دیگری که در آن واتساپ داشتید،دسترسی داشته اند.

حالا از کجا بفهمیم واتساپ روی چند گوشی است؟و چگونه واتساپ را از هک بودن در بیاریم؟در ادامه این مطلب  با همه نشانه ی هک شدن واتساپ آشنا شوید و به پاسخ تمام سوال های خود برسید.

 

نشانه های هک شدن واتساپ!!!

 

1-واتساپ وب

اولین و بهترین راهی که می توان از یک اکانت واتساپ در دو جا استفاده کرد و با کامپیوتر نیز به واتساپ متصل شد تا کار های مختلف را انجام دهیم، واتساپ وب است. این سرویس به شما این اجازه را می دهد تا با گوشی خود یک QR-Code را اسکن کنید و با دستگاه دیگری به اکانت واتساپ متصل شوید.

اگر از این طریق هک شده باشید، می توانید سه نقطه بالا سمت راست در برنامه واتس اپ را بزنید،در بین گزینه های گزینه سوم یعنی Web WhatsApp را انتخاب کنید و ببینید که اگر گوشی یا کامپیوتری غیر از خودتان به شما وصل است آن را log out کنید و از اکانت خود بیرون بیاندازید.

 

2- رفتار های ناهنجار گوشی موبایل

اگر  واتساپ وب هک نشده بود ، چکار کنیم؟ در این مواقع باید به دیگر نشانه ی هک شدن واتساپ شما مربوط می شود دقت کنید. دومین روش کاربردی دیگر برای هک کردن واتساپ دیگران این است که یک برنامه نظارتی یا ساده روی دستگاه آنها نصب کنید تا بتوانید به پیام هاو حتی رسانه ها نیز دسترسی پیدا کنید.

اما نکته ای که هست این برنامه ها ممکن است از خود علائمی نشان دهند تا برنامه نظارتی لو برود.

اولا که این برنامه ها معمولا در آنتی ویروس لو میروند پس از هر گاهی یک Security Scan با آنتی ویروس گوشیتان یا آنتی ویروس نصب شده انجام دهید اما در واقع می توانید به این نشانه و دو نشانه بعد نیز توجه کنید.

اگر گوشی تان رفتار های عجیباز خود نشان داد و برای مثال صفحه ان بدون دلیل و بی نقص خاموش و روشن شد یا اتفاقات این چنینی، این می تواند علامت هک شدن واتساپ باشد

 

3- افزایش مصرف اینترنت

برنامه های نظارتی اطلاعات را در خود نگه می دارند و به محض اینکه به اینترنت متصل شوند، این اطلاعات را برای هکر می فرستند. این باعث می شود که مصرف اینترنت گوشی شما بالا برود و گاها حتی می تواند سرعت اینترنت شما را نیز آهسته کند. پس حواستان به این دو نکته نشانه ی هک شدن واتساپ نیز باشد.

 

 

4- خالی شدن مکرر باتری

برنامه های نظارتی یا کیلاگر ها نیز به انرژی نیاز دارند تا کار کنند و این انرژی را از باتری می گیرند! پس اگر یک برنامه نظارتی روی گوشی شما نصب باشد ممکن است که روی تخلیه شارژ باتری شما نیز تاثیر بسیار زیادی بگذارد و گاها باعث شود که بی دلیل شارژ شما تمام شود.

 

 

Δ ∇اما یک نکته بسیار مهم؛ این 3 نشانه ی هک شدن واتساپ که به آنها اشاره شد، همه ممکن است که نشانه های هک باشند، پس لازم نیست که به یک فرد شکاک تبدیل شوید و اگر باتری گوشیتان خراب است نیز به هک شدن خود شک کنید. همه این ها در کنارهم می تواند نوید هک شدن شما را بدهد.

 

 

 

5- پیام ها و گروه های ناشناس

در آخر می رسیم به محکم ترین نشانه ی هک شدن واتساپ. خیلی ساده؛ فقط اگر پیام، گروه یا شخصی را دیدید که به آن پیام فرستاده اید ولی پیام برایتان نا آشناست یا کسی را در گروه نمی شناسید، به سرعت می توانید بفهمید که هک شده اید و برای رفع آن سریعا اقدام کنید.

 

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=6146
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد هک شدن واتس اپ و رفع آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.