۱۰ راه عالی برای درآمدزایی دانشجویان

درآمدزایی،دانشجویان،کار دانشجویی،کار،تجارت شخصی،تجارت شخصی،جستجو در اینترنت،کاردانشجویی،درامد دانشجویی

درس خواندن در دانشگاه یا کالج یک فرصت بسیار درخشان است که ممکن است حتی بهترین‌سال‌های عمر انسان باشد. زمانی که شما به دانشگاه می‌روید، وقت آزاد زیادی دارید، تجربیات خوبی کسب می‌کنید و فرصت‌های زیادی برای درآمدزایی دارید.

وقت آزاد زمانی به درد می‌خورد که شما پولی برای خرج کردن داشته باشید و این پول بهتر است از طرف خود شما پرداخت شود. همه ما بهتر است در ایام دانشگاه بیشتر روی خود کار کنیم و سعی کنیم به بهترین نحو روی خود سرمایه‌گذاری کنیم. برای اینکه متوجه شوید چقدر به درآمد مستقل نیاز دارید، کافی است کمی به دانشجویان بنگرید تا متوجه شوید که زندگی دانشجویی هزینه بر است؛ به خصوص زمانی که بخواهید این ایام را به خوشی بگذرانید.

با توجه به نکات ذکر شده احتمالا به این فکر افتاده‌اید که چگونه می‌توانیم هم درس بخوانیم و هم درآمد داشته باشیم. قطعا می‌دانید که برخی هم زمان کار می‌کنند و درس می‌خوانند. اما شما لازم نیست شغلی را در نظر بگیرید و برای آن وقت زیادی صرف کنید تا به درآمد برسید؛ در این صورت ممکن است فرصت درس خواندن را از دست بدهید که بسیار بدتر است.

چگونه می‌توانم در حین درس خواندن درآمد داشته باشم؟

برخلاف بسیاری از مطالب که راه‌های درآمدزایی را برای دانشجویان ارائه می‌کنند ما در اینجا راهکار‌هایی ارائه می‌کنیم هم با درس خواندن تضاد ندارند و هم درآمد نسبی خوبی را متوجه شما می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۰ راه جذاب درآمدزایی برای دانشجویان را خدمت شما عرض کنیم.

تحقیق آنلاین

گرچه ممکن است چنین کاری به نظر شما سخت باشد، اما شما می‌توانید با کمی آموزش در زمان فراغت خود تحقیق کنید و مطالب مختلف را جمع آوری کنید. موسسه‌هایی هستند که برای تحقیق و آمارگیری انلاین به شما پول پرداخت می‌کنند. همچنین می‌توانید با نوشتن مطلب و فروش آن‌ها به سایت‌ها درآمد کسب کنید. کافی کمی کوشا و صبور باشید.

جستجو در اینترنت

شاید با خود فکر کنید درآمدزایی از این طریق غیر ممکن است، اما ما راه آن را بلدیم. کسانی در سایت‌های فریلنسری هستند که به شما نیاز دارند تا در اینترنت سرچ کنید و اطلاعات مورد نظر آن‌ها را کسب کنید. کافی است نگاهی به سایت‌های فریلنسری بیاندازید تا درآمد کافی از این راه کسب کنید.

بررسی اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها

شاید باور نکنید، اما یک سایت وجود دارد که به شما در ازای ۲۰ دقیقه بررسی سایت، ۱۰ دلار می‌پردازد. آدرس این سایت Usertesting.com است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید. بسیاری از دانشجویان و حتی دانش‌آموزان از این طریق درآمد دلاری دریافت می‌کنند.

از سایت‌های GTP استفاده کنید

سایت‌هایی هستند که با نام GTP «Get paid to» به شما پولی پرداخت می‌کنند تا فرایند‌ها و پروسه‌های آن‌ها را انجام دهید. ممکن است چیزی که ازز شما می‌خواهند دانلود، کلیک، تماشای ویدیو یا هر چیز دیگری باشد. حتما این سایت‌ها را امتحان کنید تا در صورت تمایل از این طریق هم درآمد دلاری کسب کنید.

تجارت شخصی

شما می‌توانید با فروش جزوه‌هایی که می‌نویسید یا تدریس درس‌هایی که بلدید درآمد کسب کنید. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی کانال‌ها و گروه‌هایی دارند که در آن می‌توانید با شخصی که نیازمند است تماس برقرار کنید و در ازای کمک درسی به او، درآمدزایی کنید.

خرید و فروش کتاب

شما می‌توانید با راه‌اندازی یک سایت یا شبکه اجتماعی کتاب‌هایی را که نیاز ندارید در معرض فروش قرار دهید. همچنین می‌توانید با بستن قرار داد با ناشران کتاب بخرید و گران‌تر به دیگران بفروشید. باور کنید این تجارت بسیار درآمد زا خواهد بود، به خصوص اگر در حیطه کتاب‌های درسی فعالیت کنید.

جای پارک کرایه دهید

شما می‌توانید با نگه داشتن یک جای پارک و کرایه دادن آن به دیگران درآمدزایی کنید. بسیاری از پارکبانان همین کار را می‌کنند و شما نیز نباید با این مسئله مشکلی داشته باشید. مزیت این کار موقت بودن آن و ازاد بودن کار شما به هر جهت است.

فریلنسر باشید

شما می‌توانید با عضویت در سایت‌های فریلنسری، از مهارت‌های خود برای ارائه خدمات به دیگران استفاده کنید. طراحی وب، تولید مقاله و ترجمه از حیطه‌های پر درامد برای دانشجویان است.

ویدیو تماشا کنید

سایت‌های بسیاری وجود دارند که در صورت تماشای ویدیو‌های چند ثانیه‌ای پول کمی به حساب شما وارد می‌کنند. شما می‌توانید با تماشای ویدیو‌های آن‌ها و سپس جمع شدن پول در حساب، درآمد خوبی داشته باشید.

تجارت شخصی

اگر کمی به تجارت علاقه داشته باشید می‌توانید خرید و فروش را از همین حالا شروع کنید. شما می‌توانید با قرارداد بستن با فروشگاه‌های انلاین یا فروشگاه‌های معمولی و دریافت پورسانت، درآمد خوبی داشته باشید.

در هر حال تصمیم با خودتان است، اما ما توصیه می‌کنیم در ایام دانشگاه کمی به فکر پیدا کردن راهی برای درآمدزایی باشید. یا از این ۱۰ روش استفاده کنید یا روشی را خودتان ابداع کنید. استقلال مالی به شدت حال شما را خوب می‌کند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=5341
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد ۱۰ راه عالی برای درآمدزایی دانشجویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.