از طریق کامپیوتر درآمد کسب کنید

در دنیای دیجیتال امروز، مشاغل در خانه فرصت مناسب برای کسانی است که بچه دار هستند یا کسانی که در یافتن شغل محلی مشکل دارند.

میزان عظیمی از کارهای مختلف وجود دارند که می توانید انجام دهید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک رایانه و یک اتصال اینترنتی ثابت است. در زیر به 5 مورد از این مشاغل اینترنتی اشاره شده است.

1. مترجم
آیا شما به دو یا چند زبان صحبت می کنید، می خوانید و می نویسید؟ در این صورت، تقاضای زیادی برای مترجمی خواهید داشت. مترجمان معمولاً باید فایل های صوتی یا اسناد را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنند و شما می توانید برای خود به عنوان مترجم آزاد کار کنید. همچنین شرکت هایی وجود دارند که طیف گسترده ای از خدمات ترجمه از راه دور را ارائه می دهند، اما شما ممکن است برای اثبات تسلط خود ابتدا یک آزمون را پشت سر بگذارید.

2. مدرس آنلاین
اگر عاشق کمک به افراد برای یادگیری هستید، یک مدرس آنلاین می تواند یک کار خارق العاده برای انجام آنچه دوست دارید باشد. می توانید موضوع یا موضوعات خود را انتخاب کرده و ساعات کاری خود را تنظیم کنید. فقط برای چند ساعت در روز، می توانید در طی چند هفته یا چند ماه با استفاده از Studypool چند صد دلار درآمد کسب کنید. این وب سایت دارای مدرسان 24 ساعت در شبانه روز است تا بتواند به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

3. نمایندگی سفر مجازی
اگر عاشق مسافرت و دیدن مکان های جدید هستید، کار به عنوان یک نماینده مسافرتی مجازی یا مشاور، راهی برای رفتن است. شما می توانید به طور کامل یا تمام وقت برنامه های پرواز، سفر و فعالیت ها را برای مشتریانی که می خواهند، مجازی سفر کنند انجام دهید. به عنوان یک جایزه، بسیاری از آژانس های مسافرتی مجازی از تخفیف های شدیدی برخوردار می شوند که به آن ها اجازه می دهد بدون هزینه اضافی به هرجای دنیا که می خواهند سفر کنند.

4. نوشتن یا ویرایش آنلاین
کسی که اشتیاق به ایجاد محتوای جذاب دارد یا راهی با کلمات دارد می تواند یک نوشتار زنده یا ویرایش را به صورت آنلاین انجام دهد. این دستمزد از شرکت به شرکت دیگر یا با مشتریان خصوصی متفاوت است. بسیاری از نویسندگان مستقل تمام وقت هستند. متوسط حقوق برای نویسنده مستقل 24 دلار در ساعت است.

5. طراح گرافیک مجازی
هرکسی که بهترین کار خود را در خارج از یک دفتر سنتی تولید کند و دارای استعدادی هنری باشد، می تواند وارد طراحی گرافیک مجازی شود. شما تایپوگرافی، تصاویر و گرافیک های حرکتی را برای مشتریان در رسانه های دیجیتال، منتشر خواهید کرد. شما می توانید آرم، برچسب، بسته بندی یا مواد تبلیغاتی را برای مارک ها و شرکت های مختلف طراحی کنید. البته شما نیازبه مهارت در زمینه نرم افزار، تایپوگرافی ، Adobe Photoshop ، طراحی وب و فناوری دارید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=5319
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
برچسب ها:
مهرداد نورمحمدی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد از طریق کامپیوتر درآمد کسب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.