دانلود سوالات کنکور 1401 انسانی + پاسخنامه | pdf

دانلود سوالات کنکور 1401 انسانی

سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۱

پس از اینکه کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی انسانی برگزار می شود. شرکت کنندگان در جلسه آزمون برای اطلاع از عملکردی که در جلسه آزمون دارند. باید منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری باشند که معمولا پس از گذشته یک ماه از برگزاری این آزمون می باشد.

اعلام نتایج بعد از یک ماه از برگزاری کنکور سراسری انسانی، برای بسیاری از شرکت کنندگان زمان طولانی می باشد و نگران نتایج هستند. این دسته از داوطلبان می توانند سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه را از طریق سایت نوشتنی دریافت کنند.

 

اینگونه با در نظر گرفتن تعداد سوال های درست، غلط و نزده خود، درصد اکتسابی خود را در هر کدام از سرفصل های امتحانی کنکور انسانی محاسبه نمایند.

پس از این متقاضیان می توانند با مقایسه درصد های اکتسابی خود با کارنامه آخرین نفرات قبولی در سال های گذشته. شانس قبولی خود را برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و آزاد تخمین بزنند. .

 

برخی از داوطلبان که تمایل دارند در سال های آینده در کنکور شرکت کنند و در رشته های پرطرفدار کنکور انسانی شامل حقوق، روان شناسی، دبیری، حسابداری، مجموعه مدیریت ها و … در دانشگاه های دولتی ادامه تحصیل دهند؛ می توانند با دریافت سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه و مطالعه آن ها، ضمن آشنایی با سبک سوال‌ها، از میزان آمادگی خود نیز مطلع شوند و اقدام به برنامه ریزی مطالعاتی مناسب برای حفظ نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف خود نمایند. برای دانلود سوال‌ها دیگر گروه های آزمایشی بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

 

 

 

دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه 1401

شرکت کنندگانی که در کنکور انسانی شرکت می کنند. تمایل دارند در رشته های پرطرفدار این زیرگروه شامل حقوق، روانشناسی، مجموعه مدیریت ها و حسابداری در بهترین دانشگاه های کشور ادامه تحصیل دهند.

از همین رو پس از شرکت در جلسه آزمون انسانی، تمایل دارند. که به سرعت از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند تا متوجه شوند آیا شانسی برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود دارند یا خیر.

اما از آنجایی که تا زمان مشخص شدن نتایج پس از برگزاری آزمون، معمولا یک بازه زمانی چهار تا شش هفته ای طول می کشد، متقاضیان می توانند با دریافت سوالات کنکور انسانی همراه با پاسخنامه ، درصد دروس خود را محاسبه کنند.  و سپس با استفاده از کارنامه آخرین نفرات قبولی در کنکور انسانی سال گذشته، شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7062

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود سوالات کنکور 1401 انسانی + پاسخنامه | pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.