دانلود جزوه زبان تخصصی مهندسی مکانیک + PDF

دانلود جزوه زبان تخصصی مهندسی مکانیک

 

دانلود جزوه زبان تخصصی مهندسی مکانیک

زبان انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به شمار می‌آید. این زبان از زبان‌های بین‌المللی است که نظام آموزشی بیشتر کشورها مشغول به تدریس آن هستند. یادگیری زبان فنی و تخصصی انگلیسی در حیطه کاری، می‌تواند باعث رشد فردی و سازمانی یک مجموعه قلمداد شود، لذا علاوه بر زبان عمومی، توجه ویژه به زبان فنی و تخصصی انگلیسی امری مهم محسوب می‌شود.

هدف از این آموزش تسلط هر چه بیشتر دانشجویان مهندسی مکانیک در درس زبان تخصصی مکانیک است. در این فرادرس، متن تمامی دروس به همراه لغت‌های مهم و کلیدی در انتهای هر درس خوانده و ترجمه می‌شوند. در این آموزش از کتاب مرجع برای درس زبان تخصصی که در اکثر دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود، بهره گرفته شده است.

هر چند عنوان کتاب در ابتدا تداعی می‌کند که این کتاب ویژه دانشجویان مکانیک در گرایش جامدات است اما دروسی از قبیل: انتقال حرارت، ترمودینامیک، سیالات و همچنین مباحث مرتبط با گرایش ساخت و تولید نیز در این آموزش گنجانده شده‌اند، در واقع در این فرادرس سعی شده است که تمامی مباحث درسی از گرایش جامدات تا سیالات و ساخت و تولید بررسی شوند.

از آنجایی که زبان انگلیسی‌ زبان واحد و مشترک در علوم مهندسی‌ محسوب می‌شود و اکثر مقاله‌ها و تحقیق‌های دنیا به این زبان نوشته می‌شوند، ضرورت یادگیری لغت‌ها و جمله‌های تخصصی در زمینه مهندسی مکانیک ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود که در واقع، تسلط به زبان عمومی‌ حتی به میزان بالا، جوابگوی نیاز‌های صنعتی، گفتمان‌ها و نشست‌های تخصصی نیست، لذا دانشجویان مهندسی‌ مکانیک باید در فراگیری لغت‌های تخصصی و جمله‌های فنی‌، اهتمام ویژه‌ای به کار گیرند تا بتوانند آینده شغلی‌ و حتی تحصیلی‌ خود را تضمین کنند.

 

 

زبان تخصصی مهندسی مکانیک

کتاب زبان تخصصی مهندسی مکانیک شامل ۸ درس مختلف در رابطه با مباحث مهندسی مکانیک است که در پایان
هر درس تمرینات خواندن، نوشتن، شنیدن و …. برای درک مفاهیم هر درس ارائه شده است. مطالعه این کتاب ویژه را به
دانشجویان مهندسی مکانیک توصیه می کنیم. این کتاب در ۵۸ صفحه و به صورت تایپ شده و تمیز ارائه شده است.

 

 

دانلود جزوه زبان تخصصی مهندسی مکانیک ↓

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=6825

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود جزوه زبان تخصصی مهندسی مکانیک + PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.