دانلود جزوه سینتیک وطراحی راکتور | مهندسی شیمی + pdf

دانلود جزوه سینتیک وطراحی راکتور

سینتیک و طراحی راکتور:

درس سینتیک و طراحی راکتور یکی از دروس نسبتا ساده آزمون کارشناسی ارشد مهندسی شیمی محسوب می شود. این درس با ضریب ۲ و ۱۵ سوال یکی از دروسی است که اکثر داوطلبین برای پاسخگویی به آن برنامه ویژه ای در نظر می گیرند. به همین دلیل انتخاب منابع مناسب و مطالعه دقیق آن اهمیت بالایی دارد و عدم پاسخگویی مناسب به آن می تواند باعث کاهش تراز در این درس شود.

یکی از بهترین جزوات موجود، مجموعه جزوات کنکوری ارشد مهندسی شیمی موسسه پارسه است. این جزوات که به صورت پراکنده در سطح اینترنت منتشر شده است را می توانید در صورت نیاز در سایت نوشتنی با لینک مستقیم دانلود کنید و از آن ها استفاده کنید. برای دانلود جزوه سینتیک و طراحی راکتور  کافیست از بخش “باکس دانلود” در انتهای همین مطلب اقدام کنید. این جزوه PDF دارای ۲۴۸ صفحه و حدود ۸ مگابایت حجم می باشد.

 

سینتیک

مهندسی واکنش های شیمیایی (CRE) از شاخه های مهم مهندسی شیمی محسوب می شود که به طور کلی از دو بخش سینتیک شیمیایی و طراحی راکتور تشکیل شده است.

مهندسی واکنش های شیمیایی، بخشی از فعالیت های مهندسی که شامل اجرای واکنش های شیمیایی در مقیاس صنعتی است، را در بر می گیرد. هدف، طراحی و به کارگیری موفق راکتورهای شیمیایی در صنعت است. علم سینتیک ابتدا عواملی را که بر سرعت واکنش تاثیر می گذارند را مطالعه کرده و سپس سرعت واکنش را مشخص می نماید.

واکنش های شیمیایی مبحثی بسیار گسترده است که آموزش آن به زمان زیادی نیاز دارد. ولی در این جزوه آموزشی سعی شده است که اصول کلی این درس ، به صورت خلاصه و مفید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. این آموزش به علت در برگرفتن بیشترین نکات آموزشی، برای استفاده دانشجویان مقاطع کارشناسی. کارشناسی ارشد و داوطلبان شرکت کننده در آزمون های تحصیلات تکمیلی، مناسب است.

 

 

دانلود جزوه سینتیک وطراحی راکتور ↓

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=7074

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود جزوه سینتیک وطراحی راکتور | مهندسی شیمی + pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.