دانلود جزوه فارسی پیش + PDF | تدریس در دانشگاه های کشور

دانلود جزوه فارسی پیش

دانلود جزوه فارسی پیش

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

درس فارسی یکی از درس های مهم هم‌ برای دانش آموزان و هم یکی از واحد های درسی عمومی برای دانشجویان در رشته های تحصیلی گوناگون به حساب می آید.

به همین دلیل دسترسی به یک منبع مناسب و کامل از همه نظر می تواند برای این افراد بسیار کمک کننده و مفید واقع شود.

یک جزوه کامل جزوه ای است که‌ تمامی مباحث و مطالب اصلی و نکات کلیدی تمامی این مبحث ها را پوشش داده و بتواند دانشجویان و دانش آموزان را از مطالعه هر نوع منبع و کتاب دیگری بی نیاز کند.

جزوه ای که در این قسمت از سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است. یک‌ جزوه کامل و همه جانبه از درس فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که می تواند نیاز شما را به مطالعه هر نوع منبع و کتاب دیگری در این درس برطرف کند.بنابراین اگر می خواهید در امتحان پایانی این درس نمره قبولی را کسب کرده و به موفقیت دست پیدا کنید، به شما توصیه می کنیم که این جزوه را از سایت ما دریافت کرده و به مطالعه آن بپردازید تا دیگر نگرانی از بابت پاسخ دهی صحیح به سوالات و هم چنین مطالعه و جمع بندی مباحث این درس نداشته باشید.

 

مطالب آورده شده در جزوه درس فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

در این جزوه مهم ترین آرایه های ادبی در زبان فارسی به طور کامل و با نکات مهم و اساسی در مورد هر آرایه ادبی ذکر شده است و هر آن چه که شما برای شناسایی، تشخیص و بررسی جز به جز این آرایه ها نیاز داشته باشید برایتان آورده شده است.با مطالعه نکات آورده شده در این جزوه شما می توانید به یک سطح تسلط کافی به مباحث مربوط به آرایه های ادبی رسیده و بتوانید سر جلسه امتحان با دیدن سوالات مربوط به این مبحث به سادگی به آن ها پاسخ داده و مجبور نباشید زمان زیادی را برای بررسی و تحلیل آن ها از دست بدهید.

آرایه های ادبی یکی از مهم‌ ترین و اصلی ترین قسمت هایی از درس فارسی هستند که برای کسب نمره مطلوب در این درس لازم است که حتما به تمامی نکات و آرایه های مربوط به این بخش مسلط شوید و بتوانید در کوتاه ترین زمان به سوالات مربوطه پاسخ دهید.

ما در این مجموعه تمام آن چه را که شما برای رسیدن به سطح مطلوبی از دانش و اطلاعات و تسلط در این مبحث بدان نیاز پیدا خواهید کرد را آورده ایم.تا دیگر مجبور نباشید به منابع متعدد و جزوات گوناگون جهت جمع آوری اطلاعات مختلف رجوع کنید.

یکی دیگر از بخش هایی که در این جزوه به آن به طور دقیق و‌ مفصل پرداخته شده است. متون ادبی مختلف و همچنین بررسی شرح حال شاعران و توضیح ابیات آن ها می باشد.

 

معرفی رشته آموزش زبان فارسی

رشته ادبیات فارسی یکی از رشته های شیرین  مقطع کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان میباشد که از طریق کنکور سراسری در رشته انسانی دانشجو می پذیرد.

هدفی که در این رشته دنبال می شود آشنا کردن دانشجویان با متن های نظم و نثر زبان فارسی جهت آموزش آنها به دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم می باشد.

دوران تحصیل کارشناسی رشته آموزش زبان فارسی حدود ۴ سال به طول می انجامد و دانشجویان در این مدت باید حدوداً ۱۴۸ واحد درسی را بگذرانند. این رشته همانند سایر رشته های دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی گرایش خاصی ندارد و به صورت عمومی می باشد و دانشجویان می توانند در مقاطع بالاتر گرایش های خاص را انتخاب کرده و در آن ها ادامه تحصیل دهند.

محتوای رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی در طول دوران مقطع کارشناسی شامل دو شاخه اصلی زبان فارسی و ادبیات فارسی می باشد. زبان فارسی به مواردی همچون زبان شناسی، دستور زبان، روش ویرایش، و ادبیات فارسی به بحث هایی همچون سبک شناسی، نقد ادبی، انواع ادبی، تاریخ ادبیات، صنایع ادبی و همچنین متون نظم و نثر کلاسیک می پردازد.

 

دانلود جزوه فارسی پیش ↓

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://neveshtani.com/?p=6999

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترلینکدین
ناهید شیخی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دانلود جزوه فارسی پیش + PDF | تدریس در دانشگاه های کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.